20-letnie badanie wykazało, że wiek przedszkolny ma wpływ na przyszłość akademicką dziecka
Zdjęcie ilustracyjne · fot. YeS / CC BY-SA 4.0, Wikimedia Commons
W 10 sekund
- Z nowych badań przeprowadzonych przez Florida International University wynika, że uczniowie, którzy uczęszczali do szkół publicznych w wieku przedszkolnym, osiągali lepsze wyniki w nauce w szkole średniej niż uczniowie korzystający z rodzinnej opieki nad dziećmi.
Z nowych badań przeprowadzonych przez Florida International University wynika, że uczniowie, którzy uczęszczali do szkół publicznych w wieku przedszkolnym, osiągali lepsze wyniki w nauce w szkole średniej niż uczniowie korzystający z rodzinnej opieki nad dziećmi.
To skrót depeszy. Pełny artykuł — całą treść i zdjęcia — publikuje redakcja źródłowa. Szanujemy jej prawa, dlatego odsyłamy do oryginału.
Czytaj pełny artykuł: Phys.org →Zrozum temat · Wyjaśniamy
Ponadczasowe przewodniki naszej redakcji powiązane z tą depeszą.
Czytaj dalej
Wyścig o uratowanie tysięcy zwierząt
Oksytocyna namawia nieufnych mężczyzn do zainwestowania 15% więcej w anonimową grę zaufania
Zaprojektowana lipaza może usprawnić produkcję wyspecjalizowanych lipidów o wyższej wartości
Sterowane światłem przełączniki molekularne oferują ekscytujące możliwości dla przyszłej elektroniki i przechowywania danych
Nocny dodo? Badania sugerują, że bardzo się myliliśmy co do kultowego nielotnego ptaka Mauritiusa
Nowe narzędzie programowe Pixasonics zamienia obrazy biomedyczne w dźwięk






